ولنتاین 2014 با کیم هیون جونگ


·٠•●♥دخمل خوب ♥●•٠·

h+ome | E+mail| D+esign | p+rofile

sweet

 

dfg.jpg

اینم عکس کلیپش واسه ولنتاینه

 

mqdefault.jpg

 


نظرات شما عزیزان:

fatemh
ساعت21:50---24 اسفند 1393
سلام عزیزم وبلاگت خیلی بامزه ست.به منم سر بزنی خوشحال میشم.
پاسخ: باشه فاطمه جون


natalie
ساعت18:43---26 اسفند 1392
عزیزم هر دوتا قالبت خوشگلن

دیگه بستگی به سلیقه ی خودت داره
پاسخ: پس فعلن همینو میزارم


arash
ساعت12:12---4 اسفند 1392
سنگی که طاقت ضربه های تیشه را ندارد

لایق تندیس شدن نیست

درمقابل سختی ها مقاوم باش تا وجودت شایسته تندیس شدن باشد
پاسخ: جمله ی قشنگی بود الان بهت سر میزنم


ساسان
ساعت10:53---25 بهمن 1392
سلام دوست عزیز
از بیکاری خسته شدی مگه نه؟؟؟
دوست داری از اینترنت پول دربیاری مگه نه؟؟؟
از بیهوده گشتن توی اینترنت خسته شدی؟؟؟؟
به نظر من بیا به وبلاگ زیر و توی پیکوباکس عضو شو و روزی 450 الی 500 تومن دربیار
اگه بیشتر فعالیت کنی میتونی تا روزی 2000 تومن هم دربیاری
بی نظیره—الان من دارم فعالیت میکنم و به شما هم توصیه میکنم که حتما ثبت نام کنید
Taabligh.lxb.ir
بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






»
farzaneh